Hatiku milikNYA~:)


Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari,Dia datangkan petir dan kilat.
Kita menangis tertanya-tanyakemana hilangnya sinar.
Rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah

1Jun,7.15 p.m..
dah siap mndarat stlah mnaiki jet AEQ 3024..
penat.letih.mngntuk.-.-..
alhamdulillah..slsai dh mppb student matrik KMKN 2012/2013..
sronok jd JKO..sronok jmpa bbdk2 tue smua.ha3..
..sronok sbb org yg x prnh smbg pon jd rapat...~credit:nas.teah.finas~
seronok sbb ade kwn yg baik mcm mreka..~sronok ade ukhwah yg kuat dgn mreka..
sronok sbb Allah kurniakan mreka pada saya..~
saya ada diorg..awak?haha..

hari nie kami dah jauh..tp insyaAllah ukhwah kami ttp kuat..dgn adanya niat ikhlas krana Allah~
Ya Rabb jagakan mereka dlm jagaan-Mu untuk saya..~
Ya Rabb kami bertemu kerana Mu..kami berpisah jua krana Mu..
temukan kami lagi..di bawah redhaMu..amin:)




Saya nak hati ikhlas. Biar macam mana pun sahabat saya, saya nak raih dia seadanya. Saya nak sayang dia, cinta dia, kasih dia sepenuh hati kerana Allah. Kelemahan dia, kelebihan dia, kekurangan dia, segalanya dia. Sebab saya tak mahu bersahabat kerana siapa dia, atau macam mana dia, tapi atas sebab Allah amanahkan dalam hati saya, kasih dan sayang yang perlu diberi haknya pada mereka yang selayaknya.
~credit:copyright dr Rai~

Saat Allah swt mencintai seseorang, tempat pertama sentuhan cinta itu ialah HATI mereka. Disitulah Allah melenyapkan segala rasa putus asa dan kesedihan akibat dosa mereka, kemudian digantikan dengan harapan dan keinginan untuk berubah menjadi insan yang bersih. hati kita seolah berbisik.

Innallaha Ma'ana~




THANK YOU.COME AGAIN =)

1 comment:

Anonymous said...

mimi ....sye sgt menghargai anda ...btul kte org biler dpn mate kiter tak hargai tp biler dh berjauhan ia amat perit utk kiter rasai...mimi ...sye akan selalo menyayangi awak wahai sahabatku....
...mira rostam...