Pinta ku Ya Khaliq~

Bismillahirrahmanirrahim..

Ya Allah,berikanlah aku kekuatan..tabahkan hatiku..berikanlah petunjukMu Ya Allah...
Demi cinta Allah yg ku kejar..
kuatkan hatiku untuk bertahan..
berikan ku kecerdasan akal untuk aku sentiasa berfikir tentang kekuasaanMu..hulurkan pertolonganMu disaat aku hampir-hampir tewas..sinarkan nur hidayahMu untuk aku terus di jalanMu
Ya Allah.aku memohon keampunanMu
Ya Allah yg membolak-balikkan hatiku..teguhkan hatiku di atas AddinMu..
jauhkan aku dari kelalaian dan kealpaan
 sehingga lupa untuk membasahi lidahku dgn mnybut namaMU
syukran Ya Rabb..
kerana masih memerhatiku dari kejauhan dgn mngurniakan ujianmu..
meski kadang2 ak rebah..jatuh dgn ujian itu..
ak pegang janjiMu ya Rabb..
tidak Engkau turunkan ujian kepada hambanya yg tidak mmpu..
Alhamdulillah Ya Allah..
ingatkan aku ketika aku lupa Ya Allah..
terlalu luas lagi perjalanan aku sebagai hambaMu...
pintaku Ya Allah..jadikan aku wanita yg solehah yg terbaik di kalangan yg terbaik..
dan kurniakan aku pendamping yg baik..dalam mendapatkan sesuatu yg terbaik dariMu..
Engkau Maha Mengetahui segala sesuatu..
Ya Khaliq
Amin Ya Rabbal Alamin..





Firman ALLAH S.W.T bermaksud : "Wahai Nabi,katakanlah kepada isteri-isterimu,anak-anak perempuanmu dan isteri-isteri beriman,hendaklah mereka melabuhkan jilbabnya ke seluruh tubuh mereka.Yang demikian itu supaya mereka lebih mudah untuk dikenal supaya mereka tidak digangu.Dan Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang." (Surah al-ahzab :59)


THANK YOU.COME AGAIN =)

No comments: