~kami bersaudara ukhwah fillah~




Alhamdulillah..selamat smpai jumpa mak abah :)
Alhamdulillah..dpt meneruskan hidup di bumi Allah:)

Bila smpai kat rumah..rindu kat diorg2 yg mmbuatkan hri saya gmbira kat sana..
trima kasih Ya Allah kurniakan sahabat2 sebaik mereka..
Bila smpai kat rumah..rndu nak blajar ngn diorg..
syukran Ya Allah berikan klbihan dlm mnuntut ilmumu Ya Allah..

x lama pon lg nk duduk dgn diorg..tnggl 2 ke 3 bulan lbih je..\
Ya Allah singkatnya perknalan kami..
blum puas nk brknalan lbih rapat..
tp smua hak Allah..smua perkenalan ada perpisahan..
itu sbb kadang2 baik x yah berkenalan sbb kalau x berknalan x de la berpisah kan..
tp tue smua ujian sbnarnya..
nk uji betapa sygnya kite kan saudara2 seislam kiter..
InsyaAllah kiter bertemu kat syurga..:)

dpan2 diorg x boleh nak ckp mcm nie..malu^^
kat sini boleh tulis..
kalau korg baca pun..(sy syg korg Fillah)
smoga kita gapai syurga Allah sama2 k..

"maafkan  kalau pernah sakitkan hati..
pernah marah..
marah sy marah syg kat korg..
maafkan kalau pernah x layan korg..
pernah x pedulikan korg..
x peduli sy sbb x nak lps marah kat korg"

perknalan yg singkat..perknalan yg best sgt tau x korg..
especially ngn korg2 yg sntiasa 24 jam ada ngan mimi:)
credit to: aniis eiman, anis nazray, syida ibrahim
jugak kat korg-->mekna.ayu.mira.ika.alin.seha



"Ikatan iman yang paling teguh ialah setiakawan demi Allah dan berkonfrontasi demi Allah, kasih demi Allah, benci pun demi Allah." (Riwayat Tayalasi, Hakim, Tabarani fi al-Kabir dan al-Ausat, Ahmad, Ibn Abi Syaibah, dan Ibn. Nasr)
currently rindu korg:)









THANK YOU.COME AGAIN =)

2 comments:

eeiyss said...

nice...

eeiyss said...

dah folow di 207.... syukran ziarah teratak siFaqir 'ilmu... moga terus berkongsi ilmu~