syukran ukhtie!^_^

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah..masih smpat lgi wat entry hari nie..=)
nie nak flashback balik baper hari lpas tah kan..
tak taw la nape..mmg rasa sdih+x de mood smua lah
tah nape tah..
then sblum nak tdo mcj la sorg ih mntak smngat+nasihat!
sok on9 balik..
ada bnyak dier post kat wall..
banyak kot post..
mekasih bebanyak...
sya dah okay skarang!
mekasih kak...!syang akak!=)


  • A*** S****
    ‎"Inna ma'al 'usri yusra, " ini janji Allh.kan? :)
    Mimi kena kuat.Allah lebih sayangkan mukmin yang kuat berbanding yang lemah.tau! Inna likulli shai~in hikmah.Allah sedang uji hati mimi dengan hal yang sedih,bukan sekadar saja2,bukan sekadar sia2.tapi mudah2an ada hikmah yang Allah nak samapikan inshaAllah. :)
    April 5 at 2:14am ·  ·  · See Friendship

    • You like this.

      • Mimie Olive mekasih ukhtie=)
        April 5 at 4:48pm · 

  • A*** S****
    Pernah dengar x orang cakap, airmata membersihkan mata.Ha.Kdg2,kalau menangis pun kena bersyukur dik,sebab itu tanda hati masih hidup.Kalau hati yang keras dan mati,susahnya untuk menangis.Dik,adik sedih ni kenapa ni? :)
    Lain kalai,bila sedih lagi cari orang yang mimi rasa boleh ajak berbual dan bercerita,sebab seorang anak gadis xkan ...
    April 5 at 2:11am ·  ·  · See Friendship

    • You like this.

      • Mimie Olive mekacih..=)
        April 5 at 4:48pm · 

  • A**** S****
    Adik sayang, sedih kenapa ni? Um? Meh sini meh. :)
    Alalala siannya dia. ^^ Xmo sedih lagi dah la ye. Hati pun ada hak untuk gembira. Beri hati hak dia ye. Sian dia, penat nak sedih. 
    Adik, x salah nak sedih. Itu sunnatullah, fitrah. Tapi, hati yang sedih sangat mudah dipengaruhi syaitan. Jadi, kena cepat2 balek pada Allah, biar Dia dama...
    April 5 at 2:08am ·  ·  · See Friendship

    • You and A******  like this.

      • Mimie Olive makacih.....
        April 5 at 4:48pm · 

      • Mimie Olive ....
        April 5 at 4:49pm · 
  • mekasih bgi smngat mimie balik..!

  • blogwalking meh!


THANK YOU.COME AGAIN =)

3 comments:

ayieLefthanded said...

mimi??knpe?
tana cte kt ak??

coret situ sana sini said...

dah lama kot muna bnda uh!ak dah ok skunk..
mekasih!=)

sayangsinaselamanya said...

cute nye akk 2
kak apakah ??


-yann-