disebalik kekecilan ada kebesarannya:)

bismillahirrahmanirrahim:)
apa khabar iman?apa khabar puasa.
angguk kalau baik2 je:)

_________________________________________

situasi berlaku masa tarawih tadi~
disebabkn terlewat sdikit untuk solat tarawih..jd terpaksa duduk belakang sedikit.
dan disebabkn saf2 agak penuh.jd solatlah sy disebelah kanak-kanak..
tidak mengapa.mungkin ada sesuatu Allah dh plan nie.
kebetulan dihadapan sy..seorg mak cik yg agak mmpunyai kesukaran untuk sujud.
apabila hndak sujud.dye akan kebelakang sdkt dn mnybbkn kadang2 kpala sy bertemu dgn kakinya.
keadaan mmbuatkan sy kehilangan sdkt khusyuk.
hndak menegur mak cik tue.tp tahula anak muda macam saya.tak berani nk bersuara..
cuma berharap mak cik tue akan perasan sndiri.
tak lama lepas tue.kanak-kanak sebelah saya td berundur.mgkn dah x larat kot,ye lah budak2.
kita sndiri tahu macam mana.
dgn rasa gmbira rapatkan saf.Alhamdulillah.~
______________________________________________

see.belum berdoa Allah dh bagi.
betullah org kata.Allah bagi sesuatu kat kita belum smpat kita tadah tangan pon.
Allahuakbar.Baikkan Allah.<3
jom jatuh cinta dengan Allah





THANK YOU.COME AGAIN =)

2 comments:

izzah said...

apapun yang berlaku, seseorang pernah gtau , katakan saja "takde pape . mungkin ini yg baik utk kita" tup2 tanpa kita duga, memang akan jadi benda yg baik tu. :)

Mariam (Saudi | Philippines) said...

Ramadan Mubarak :)

I think it'd be nice if you added a google translator to your blog so readers from other countries like me who don't understand your blog language can understand your blog entries :o)

wasalaam

mababaya.blogspot.com