sy dewasa dgn ujian ini~


siapa saya nak pertikaikan ujian yg satu ini.
sedih.
sedang org lain gembira.sy turut gmbira tp Allah shja tahu disebaliknya.
Allah.kuatkan saya.tabahkan saya.sabarkan saya.
andai ujian yg satu ini membuatkan sy lbih dewasa..lbih baik..
uji lah sy ya Allah.
ajarkan saya erti sabar,
tiupkan smngt ketbahan kpd saya.
titipkan iman yg kuat.

saya takut.
jujurnya perasaan itu sering kali datang akhir2 nie..
terasa lemah.terasa sendiri dalam mujahadah.
ajarkan sy erti kedewasaan melalui ujian yg satu ini.
mngkin kali nie sy kna pujuk diri sndiri.tidak terlalu mngharap pada yg lain.
perasaan ini mungkin tak terluah dengan kata-kata..
airmata mengalir juga saat saya terdiam.
masa itu...
sy sedar...Allah nak saya bersamaNya..Allah bg peluang sy rapat denganNya
Allah yg dtgkan smua ini..dan Dia juga pasti ada penyelesaiannya..
cuma Allah nak uji lama sikit je.
sabarlah hati.sabarlah diri.sabarlah saya.


*sbr okay hati.ujian Allah untuk mimi.Allah sayang..
hadapi ujian cara org dewasa..
:)
[pujuk hati sendiri]*


THANK YOU.COME AGAIN =)

No comments: